klovn7 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Forrige uke gjorde jeg en investering i Wc3 regin of chaos(Et Dataspill). Etter å ha spilt en del 1player, ble utfordringene for små! jeg måtte ut og spille mot noen der ute som kunne matche mitt nivå. I starten gikk det greit, jeg kunne trykke quick game og Battel.net(Nette man kobler seg opp mot for å spille wc3 på inet) fiksa match for mg! I dag støttet jeg virklig på problemet! Hør her: Jeg og en venn diskuterte litt om hvem som var best(noe som uten tvil er meg), men jeg gikk med på å løse problemet på den riktige måten! Spille mot han. Det var jeg som fikk den simple oppgaven med å lage server! Det så ut å gå bra, men denne kompisen, han joina aldri! Grunnen: Han kom rett og slett ikke inn! Og atpåtil!!!: dette var lissom MIN skyld da. Jaja. Jeg ba han se til h***** å lage server selv, noe som han mente var det minste problem. Men tro det eller ei, Denne gangen var det meg som ikke kom inn. Vi skjønnte ingen noen ting, helt til jeg fikk et anonymt tips om at det var Port 6112 som var stengt og måtte åpnes! Port 6112 er visst"B.net - porten". SÅ til spørsmålet: Hvordan åpner jeg den??? Har en SMC Barricade Router. Kompisen min kjører uten router! Håpr noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå