SchmakerGoodt Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei! Skulle rense noe støv inne i pcen og av en eller annen grunn, når jeg satt sammen pcen igjen, Så startet ikke viftene å snurre og en rar lyd kom fra psu. jeg jumpstartet derfor psuen å lyden forsvant, viftene snurret. Men så fant jeg ut at hvis jeg kunn putter inn pin kablene i hovedkortet mitt og ikke kobler noen anna så skulle pcen kanskje starte. Det gjorde den ikke og det samme problemet kom opp - er hovedkortet mitt ødelagt? Eller er det en av pin kablene mine som ikke fungerer riktig? altså psuen. Takker for svar ________________________________________ Schmaker goooodt Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvordan renset du for støv?? Tok du og demonterte alt og tok det i oppvaskmaskinen?? Eller brukte du støvsugeren med møbelmunnstykket og støvsugde alle komponentene?? Lenke til kommentar
SchmakerGoodt Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Tok av grafikk kort og psuen for og komme til bedre å for og rense viften på grafikk kort lettere. Brukte spesielt papir for rensning av pc med alkohol. Tørket etterpå. Passet på at jeg ikke kom borti hovedkort e.l med alkohol. Lenke til kommentar
SchmakerGoodt Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Vært veldig fint om noen tok seg bryet og svare. Vil gjærne få levert på garanti, fikset eller kjøpt ny snarest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå