N.Copola Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 De kreatives inntog Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette bildet er et resultat av 3 eksponeringer og bruk av ISO 1600. Rommet var ganske så mørklagt. Bildet ble preget av ganske mye støy og jeg velger derfor å legge det ut i ganske lite format. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fint hdr bilde hvor oppmerksomheten trekkes innover i korridoren. Bra oppløsning til Iso 1600 å være Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Dette ble spennende og flott motiv Copola, liker det godt, fin dybde er det også. Tips; Rette opp sidene slik at søyler blir rette på begge sider, også nettet som er i vinduet. Ha en fin søndag, Mvh Håkon Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Dette ble spennende og flott motiv Copola, liker det godt, fin dybde er det også. Tips; Rette opp sidene slik at søyler blir rette på begge sider, også nettet som er i vinduet. Ha en fin søndag, Mvh Håkon Jeg vurderte å rette opp, men valgte å beholde vidvinkeleffekten. Takk for innspillet Håkon Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Interessant bilde. Synes godt om komposisjonen og liker kontrasten mellom forfall og fargerik grafitti. Et forbedringsforslag fra min side kunne være å bruke edit/transform/distort verktøyet i PS (hvis du bruker PS) for å rette opp vindu på venstre side og søyler på høyre side. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Godt jobba med lyset.Bra lokale for fremtidlige prosjekter? Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Interessant bilde. Synes godt om komposisjonen og liker kontrasten mellom forfall og fargerik grafitti. Et forbedringsforslag fra min side kunne være å bruke edit/transform/distort verktøyet i PS (hvis du bruker PS) for å rette opp vindu på venstre side og søyler på høyre side. Takk for innspillet. Vurderte å rette opp i cs5, men valgte å legge ut med vidvinkeleffekten. Skal foreta en korrigering og se hvordan det blir Godt jobba med lyset.Bra lokale for fremtidlige prosjekter? Takk for det Jan Erik. Ja det kommer nok mere herfra Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Bra HDR dette, mange fine detaljer å hvile blikket på. Jeg ville rettet opp bilde mot høyre slik at søylene og veggen på høyre side hadde vært rette. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Bra HDR dette, mange fine detaljer å hvile blikket på. Jeg ville rettet opp bilde mot høyre slik at søylene og veggen på høyre side hadde vært rette. Takk for innspillet Jan-Vidar. Jeg får prøve meg på en opprettet versjon Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Nydelig bilde, ilike!! Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Nydelig bilde, ilike!! Takk skal du ha Karl-Ivar Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Fargerikt og flott behandlet, likte bakveggen som trekker blikket til seg.. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Fargerikt og flott behandlet, likte bakveggen som trekker blikket til seg.. Takk for kommentaren Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg