igxx Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 plutselig fungerer ikke g19 lengere, og etter at jeg har restartet pcen 5 ganger og reinstalert programvaren et par ganger får jeg opp denne melingen: Hvordan får jeg gjort noe med dette? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Andre musetast på ikonet (snarveien) til steam - egenskaper - kompatiblitet - fjern alle haker Endret 18. september 2011 av Demantios Lenke til kommentar
igxx Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 utrollig nok fungerer heller ikke masse andre fungsjoner, bare noe som å ta full screen på sumo fungerer ikke.. vet at det er steam som jeg får feil melingen opp av, men er dette noe mere? problemet til g19: programvaren finn ikke enheten tastaturet er kunn hvit lcden blinker med logitech logon Lenke til kommentar
igxx Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Andre musetast på ikonet (snarveien) til steam - egenskaper - kompatiblitet - fjern alle haker ¨ wtf!!! får dette opp no: får ikke forandra kompaliteten.... hva skjer med pcen min :S Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Får du trykka endre instillinger for alle brukere? Mulig du får ordna det derifra Lenke til kommentar
igxx Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Får du trykka endre instillinger for alle brukere? Mulig du får ordna det derifra yeahh fikk akkurat endret den windows 7 riktig? eller når æ starta opp noo fikk æ likevell den opp :S skal prøve å reinstalere steam, for å se om det fungerer.... Endret 19. september 2011 av igxx Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Den gangen jeg hadde Steam på min gamle laptop, ble den sakte, men sikkert, mer ødelagt. Tilslutt måtte vi reinstallere Windows... Lenke til kommentar
igxx Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 ehhhh?? hvorfor skulle dette skje? pcen er jo nesten helt ny kun 4 mnd Lenke til kommentar
igxx Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 noen som vet noe?: S Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 yeahh fikk akkurat endret den windows 7 riktig? eller Det skal deaktives, altså ingen hake i det hele tatt Lenke til kommentar
igxx Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 aha, reintalere dessverre steam først. men hvorfor mistet jeg alle spillene mine? det tok jo kun 1 min å av installert steam, hvordan kunne den ha av installert 10 spill så raskt? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Sjekk brukernavn i SteamApps, mulig den har opprettet en ny brukerprofil og at du derfor ikke har tilgang til de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå