Gå til innhold

prosjektor

ExcuZ

Anbefalte innlegg

jeg ahr planer om å gå til annskaffelse av en prosjektor som jeg skal ha i stuen til å se tv på.. hva skal jeg se etter..

anntar at det er jo fler ansi lumens, desto bedre, men jeg trodde og at ansi lumens var samme som kontrast forhold..

håper noen kan svare.. og jeg trenger også et tv kort,, er det noen som vet om noen bra av det og? bør helst ha fjernkontroll ettersom den skal brukes som tv av resten av familien, også..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alle andre har en tv skjerm, og om en blir for sliten, så kan en gå til et annet rom for å se på vanlig tv,, uansett så går det jo ann å stille på linsen til prosjektoren, i allefall går det på den gamle greien som jeg fikk for lenge siden.. uansett om det ikke går å zoome, så kan en jo alltids sette prosjektoren litt nermere veggen..

Lenke til kommentar

Det du burde se etter er selvfølgelig Ansi, min 1400 er min mening. Så burde du se etter bra oppløsning(1024x768). Projektoren din burde ihvertfall ha et kontrastforhold på min 250-300:1. Så burde du sjekke litt hva det vil koste deg å bytte lampe, dette kan koste litt.

Lykke til! :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...