kentroan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Hei, jeg jobber på en musikkvideo som skal leveres inn tirsdag til læreren min og jeg har et problem i Final Cut. Hvis dere går opp i Window - Canvas eller trykker (CMD + 2). Så skal et vindu bli fjernet fra final cut. Det er det viduet jeg har et problem med. Når jeg redigerer filmen så skal jeg se det endelige resultatet der men det vinduet er sort hele tiden. Jeg hører musikken til filmen men får ikke sett noe av filmen. Jeg har prøvd å åpne et nytt prosjekt å legge inn en ny scene der men vinduet er fortsatt svart. Kan dere hjelpe meg? Endret 18. september 2011 av kentroan Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har du prøvd å sjekke om det finnes egne forum på nettet dedikert til dette programmet? Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Har du prøvd å sortere vinduene på nytt? Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Har prøvd å sortere vinduene på nytt, men løste problemet i går. I vinduet er det en luke der jeg kunne velge om jeg ville se "Image" eller "Wireframe" Når det luken sto på Wireframe så ble ruten svart så alt jeg måtte gjøre er å sette den tilbake til Image. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå