Gå til innhold

Emmy Awards 2011 - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latskap ja, hvor mye mer fortjent var ikke 30 Rock eller Parks? :p

 

Men likegreit at MF vant så lenge det ikke ble Glee som tjener på å misbruke kjente poplåter. hehe.

 

Synes komikategoriene var skuff i kveld. Men drama var gangske pretty good. Mad Men, Peter Dinklage, Margo Martindale, og Julianna. :love:

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Komediekateogirene var elendig i år. Men Emmy`ene var gangske spot on når det kom til dramakategoriene. Garantert en av de beste årene jeg har sett av prisutdelingen når det kommer til drama. Det var så herlig å se at Martindale og Dinklage fikk sin velfortjente priser, selv om jeg håpet på at Walton Goggins skulle få prisen framfor Dinklage. Så var jeg strålende fornøyd selv om lillemannen fikk den.

 

http://www.youtube.com/watch?v=wUtguUrhm9w

 

Hadde skjønt at MF vant beste komedie, hvis vi hadde vært i 2010 nå. Men i 2010-2011 sesongen som årets Emmy Awards tok seg for så var serien gangske så elendig iforhold til sesong 1. Det var nesten null karakterutvikling, og det var stort sett en reprise av sesong 1 som ikke ble så morsomt. Ved unntak av et fåtalls enkelte episoder for hovedkarakterene, så var nesten barneskuespillerne det beste ved sesongen.

 

Jeg er redd serien vinner for mye ved å ha så forskjellige karakterer som appellerer mer til allmennheten, enn de som ser etter ting som gjør en bra serie. Gamle(eh, en gammel), lationer, homofile, idioter, unger, en "teit" far, en "nægete" mor og alt det serien har.

 

Riktignok så fungerte alle disse bra i sesong 1, og kanskje deler av sesong 2. Men ikke helhetlig i sesong 2. Sesong 2 ble som sagt en reprise av sesong 1. Bra at sesong 1 er bra, men jeg ville ikke akkurat ha hyllet en serie to år på rad, for hva serien egentlig bare gjorde bra en sesong.

 

Men egentlig så fortjente både Julie Bowen og Ty Burrell prisene de fikk. Men å vinne beste komiserie var noe serien ikke overhode fortjente denne sesongen syntes jeg. Selv alle NBC-komediene som The Office, 30 Rock og Parks & Recreation fortjente det mest.

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Likte at hun litt eldre skurkedama i Justified fikk en pris. Synd at MF skulle ta såpass mange, selv om jeg liker serien så hadde jeg håpet på Office eller Parks også fikk noen. Elsket The Office innslaget med Ansari, Kutcher, Morgan, osv. Noe jeg ikke elsket var The Lonely Island. Det sangen hørtes helt forjævlig ut live.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...