Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usympatisk rasshøl eller helt?

Anbefalte innlegg

Det er svart mange tanker som svirrer rundt i hodet mitt nå. Vet enkelt og greit ikke hva som skjer. Det føles som om det er en film som blir spolt kjapt igjennom, og jeg er med i alle scenene.

For å komme til bunns i saken. Det har seg slik at jeg i løpet av den siste tiden har hatt jevnlig kontakt med ei jente som begynte å vise interesse for meg etter en tur på byen. Hun er søsteren til damen av en kamerat av meg(Dere fikk dere med det?), så det var noe av grunnen til at jeg valgte å respondere. Hun fortalte kameraten min at hun var interessert i meg, og lurte på om hun kunne få nummeret mitt. Jeg på min side, synes det var helt i orden. Vi har jo sendt litt meldinger til hverandre og faktisk også ringt.

Jeg er ikke lei meg for at det er ei jente som viser interesse for meg, men det er med en liten bismak i akkurat dette tilfellet her. Jenta er 18 og jeg er 20. Ikke akkurat noen stor aldersforskjell, og jeg føler meg kanskje en smule arrogant nå, men jeg føler at det er så langt i mellom oss mentalt. Hun er liksom på det stadiet jeg var, da jeg var 16. Bare det å se meldingene i fra henne, gjør at jeg lurer på hva egentlig driver med. Jeg har ikke gjort annet enn å respondere meldingene hennes, og plukket opp telefonen når hun har ringt.

Kameraten min er jo selvsagt glad for at søsteren til damen hans har fått kontakt med meg, og jeg skjønner jo at han tjener på det. Jeg har ikke akkurat fortalt dette til han, men jeg har fortalt han en rekke ganger hva jeg synes om henne på den mentale stadiet og at jeg bare snakker med henne fordi det er koselig.

Det er egentlig mye jeg setter fingeren på, og vi er jo selvfølgelig venner på Facebook. Kanskje ikke noe særlig sjakktrekk, for hun spammer ned wallen min med hjerter og diverse meldinger som kan vitne om at vi er et par. Det er nesten slik at jeg i all håp ikke ser noen notifications da jeg logger på, for da er det som regel henne som har skrevet noe. Bildene mine er spammet ned, det samme er alle meldingene jeg skriver der inne. Før var jeg en nokså moderat Facebook-bruker som hadde litt innlegg i fra folk her og der, og det samme tilbake. Nå derimot, har det hele blitt omgjort.

Har ikke lyst til å gå så veldig detaljert, men det har seg slik at jeg bor i nord, og hun bor i sør. Avstanden mellom oss er lang, og hun har kommet med et forslag om at jeg kan komme ned til sør for å møte henne. Vi skal være på hotell og tilbringe tid sammen. Jeg har kanskje gitt henne falske forhåpninger ved å si at jeg godt kunne ha møtt henne? Nå har hun i hvert fall annonsert på sin facebook-profil at hun gleder seg til å møte sin forelskelse i ferien.

Jeg tenker jo som de fleste menn ville ha tenkt i denne situasjonen. Greit nok, det blir sikkert mye sex, men på en annen side. Er det virkelig verdt det? En eller annen gang må jeg knuse hjertet hennes. Jenta er pen, men det er ikke godt nok til å ha et forhold til henne.

Endret av -Gudfaren-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin mulighet til å få deg noe nå. Ikke tenk på at du kan såre henne. Det er en del av livet uansett. Nyt hun for det hun er, moro i senga. Det er ikke ulovlig å "knuse hjerter". Ikke er det hensynsløst heller. Dette er virkelig ikke ironisk. Sex er sex.

Det er bedre å såre henne nå ved å være ærlig om at du ikke vil dette og føler dere ikke passer sammen, enn å gjøre det ETTER du har vært og besøkt henne. Og hun vil også takle det mye mye bedre.

Veldig søtt.

Endret av medisinOmsider
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fin mulighet til å få deg noe nå. Ikke tenk på at du kan såre henne. Det er en del av livet uansett. Nyt hun for det hun er, moro i senga. Det er ikke ulovlig å "knuse hjerter". Ikke er det hensynsløst heller. Dette er virkelig ikke ironisk. Sex er sex.

Det er bedre å såre henne nå ved å være ærlig om at du ikke vil dette og føler dere ikke passer sammen, enn å gjøre det ETTER du har vært og besøkt henne. Og hun vil også takle det mye mye bedre.

Veldig søtt.

Hehe, sant så sant. + fra meg.

Endret av Yoshii
Lenke til kommentar

Veldig søtt.

Du har ikke tenkt på at det ville være færre innadvente sårede jenter, og flere som er åpne for enkel sex, hvis ikke det hadde vært for menn med den filosofien der?

Det er både hensynsløst og umoralsk å ikke gi tegn til at du ikke er like interessert i henne som hun er i deg, før dere har sex. Jeg ville også forøvrig følt meg veldig ille til mote med noen som spammer ned facebooken min, spesielt noen som jeg bare ser på som et fint ligg.

Det er absolutt ikke galt å ha sex med henne, men du bør nevne på forhånd at du synes dere har lite til felles og at dere bor så langt vekk etc at du ikke vil inn i et forhold.

Endret av Gormers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...