Gå til innhold

VG om Anders Breivik

akselme

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10010468

Flott skrevet, VG, dette var uten tvil en veldig viktig artikkel som virkelig oppklarer alt som har skjedd, og som vi absolutt ikke kan overse. Det som provoserer meg mest er når man scroller ned, er det et bilde hvor det står ''Slik minnes vi våre kjære''. Ja, dere minnes definitivt de ''kjære'' når dere skriver hva slags tv serier han liker, hvor god han var i World of Warcraft, hvilke klær han bruker (fordi i en terror sak er det meget viktig å vite at gjerningsmannen brukte lacoste). Det er så latterlig at jeg nesten er sikker på at VG hoppet i været å jublet når de fikk høre det var terror i Norge. Terror i fredelige Norge? $$$$$$$$

Er bare måten de utnytter det forferdelige som har skjedd jeg blir sint for, og at de faktisk skriver de skal minnes de som døde, når under 1% av artiklene relatert til Utøya handler om de. ''Hva skal vi skrive om idag da? hmm, hva med hvor han kjørte etter bomba, og i mårra tar vi bjørn borg boxerne han hadde på seg''

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke noe nytt at løssalgsaviser kjører på med store overskrifter på små saker, og at de melker saker. En journalist bruker mesteparten av tiden på å lage saker til et "tema", istedenfor å la sakene komme til dem og dekke saken. Der hvor løssalgsaviser skiller seg fra andre aviser og medier er at de må få kjøperen til å kjøpe akkurat den avisen, i motsetning til Aftenposten der hvor du allerede har kjøpt avisen før du ser på den. NRK er lisensbasert så der er det helt andre ting som spiller inn enn penger. VG.no gjør alt de kan for oppdatere siden så ofte som mulig så de får flere lesere daglig, og derfor mer penger på reklame inntekter.

Istedenfor å irritere deg over artiklene på VG kan du heller lese nyheter andre steder som NRK og Aftenposten,

Endret av Spenul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...