Gekki Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Når jeg hjalp noen naboer med å installere et spill fikk jeg denne feilmeldingen: _ins5576 forårsaket en ugyldig sidefeil i modul CHKREQS.DELL ved 0167:01553b15. Registre: EAX=00000008 CS=0167 EIP=01553b15 EFLGS=00210246 + mer unyttig informasjon. Har dere peiling på hva denne meldingen betyr? Spillet var HEROS of MIGHT and MACIC III, spillet har et krav på pentium cpu, 16MB interminne, 150MB diskplass. Naboen har: AMD K6, 54MB internminne, 1,6 gb ledig diskplass. Kan det være at maskinen rett og slett er for dårlig? Haster. Mvh, Gekki Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 he he. Gjett om jeg kjente igjen den meldingen. Det er en feil i spillet. Skal vi se om jeg finner adressen til hjelpen. Hmmm .......:.....:.....100% Answer: The problem could be caused by an error in the way the information is queried. The workaround for this is as follows. Launch the game installer and select Yes or No at the DirectX prompt (it doesn't matter which is selected.) At the welcome screen, minimize the screen Click the “start” button in windows and click on “find”. Choose “files or folders from the list. In the named box, type in “chkreqs.dll. (make sure you are searching in your C drive) Hit the “find now” button. You may find several copies of the same file. Highlight them all and then delete them. To make sure the files are deleted, empty your recycle bin. (If you have Norton Utilities installed make sure you empty your “Norton Protected Recycle Bin” as well. Switch back to the Heroes III installer and continue as normal. Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 16. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2001 Takker for flotte svar!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå