Krismeko Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Brevandring Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Flott komp og godt dokumentert. Ha en fin søndag, Mvh Håkon Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ett bilde som godt kunne vært brukt hos Visit Norway...god reklame for landet,og ett bra bilde.Har vært der,1976,men da ar det storm på toppen,så så ikke en døyt;) Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fint bilde av vandrere i et storslått landskap. Liker godt tåka og de duse fargene. Den lille vandrergruppa vi ser i det fjerne bidrar til å skape god dybde. Vandrergruppa i front kunne gjerne vært litt lysere. Om orginalbildet tillater det så ville kanskje seleksjon, og påfølgende "opplysning" av vandrergruppa vært mulig. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Et fortellende og herlig bilde, fint utsnitt. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Bare si meg enig med alt det andre positive som er nevnt. Veldig bra. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Flott komp og godt dokumentert. Ha en fin søndag, Mvh Håkon Tusen takk. Ønsker deg en fin mandag jeg da, mvh Kristin Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 19. september 2011 Forfatter Del Skrevet 19. september 2011 Ett bilde som godt kunne vært brukt hos Visit Norway...god reklame for landet,og ett bra bilde.Har vært der,1976,men da ar det storm på toppen,så så ikke en døyt;) Takk Var uheldig du da. Var skiftende vær nå også, bare tykk tåke på toppen dessverre, men glimt av blå himmel på veg opp, samt en liten snøbyge... Fint bilde av vandrere i et storslått landskap. Liker godt tåka og de duse fargene. Den lille vandrergruppa vi ser i det fjerne bidrar til å skape god dybde. Vandrergruppa i front kunne gjerne vært litt lysere. Om orginalbildet tillater det så ville kanskje seleksjon, og påfølgende "opplysning" av vandrergruppa vært mulig. Takk Du har nok rett i at den gruppa i front kunne vært lysere, ikke tenkt på det jeg, men ser det nå, det hadde nok gjort bildet enda bedre ja. Et fortellende og herlig bilde, fint utsnitt. Tusen takk Bare si meg enig med alt det andre positive som er nevnt. Veldig bra. Tusen takk Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja som skrevet under her,dette hadde vært fin reklame for Norge:) Et flott foto:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg