Gå til innhold

[Til mor] bra skjerm for bilder, bra batteri, bra kamera, MMS, WLAn til Gmail og google calender

Epp

Anbefalte innlegg

Ser etter en mobil til min mor. Hun vil ha:

* bra skjerm for å se bilder

* bra batteri

* bra kamera (i alle fall for bilder, god video er ikke avgjørende)

* MMS

* WLAN for å bruke til Gmail og kalenderen til google (dvs Android er vel best egnet)

Øverige ting som å se på film på mobilen, bruke den som mp3-spiller o.l. blir nok ikke så mye brukt.

Så strengt tatt trenger hun kanskje ikke en smarttelefon, men på den andre sider er de ikke videre dyrer enn de "dumme" telefonene (om en ikke skal ha siste versjon vel og merke).

Jeg har kikket litt på LG P500 og Samsung Galaxy Gio. Hun syns Galaxy S er for stor ( :roll: ). Noen som har noen erfaring med Gio? Jeg heller mest mot den av de to. Er det andre mobiler som er verdt å se på?

Budsjett 1500,-

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser etter en mobil til min mor. Hun vil ha:

* bra skjerm for å se bilder

* bra batteri

* bra kamera (i alle fall for bilder, god video er ikke avgjørende)

* MMS

* WLAN for å bruke til Gmail og kalenderen til google (dvs Android er vel best egnet)

Øverige ting som å se på film på mobilen, bruke den som mp3-spiller o.l. blir nok ikke så mye brukt.

Så strengt tatt trenger hun kanskje ikke en smarttelefon, men på den andre sider er de ikke videre dyrer enn de "dumme" telefonene (om en ikke skal ha siste versjon vel og merke).

Jeg har kikket litt på LG P500 og Samsung Galaxy Gio. Hun syns Galaxy S er for stor ( :roll: ). Noen som har noen erfaring med Gio? Jeg heller mest mot den av de to. Er det andre mobiler som er verdt å se på?

Budsjett 1500,-

https://shop.netcom....CFQV-mAodUXOd7Q

denne får du til 1kr hos Netcom... Har den selv og rimelig bra fornøyd.Finnes det bedre? Ja helt sikkert,men her ligger gmail klar;)Og skulle hun ha trådløst nett i hus...ja så koster det heller ingen ting å gå på nett;)

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar

https://shop.netcom....CFQV-mAodUXOd7Q

denne får du til 1kr hos Netcom... Har den selv og rimelig bra fornøyd.Finnes det bedre? Ja helt sikkert,men her ligger gmail klar;)Og skulle hun ha trådløst nett i hus...ja så koster det heller ingen ting å gå på nett;)

Har tenkt å kjøpe uten abonnement. Den koster nok ikke 1,- kr hos Netcom. Du må se på totalprisen :)

Hva med en slik?

Skjermen var ikke så bra på den dog. Lav oppløsning

Lenke til kommentar

Om du gidder å styre med å få låsekode fra Telenor kan du få Huawei U8800 til totalt 1208,- (inkl. frakt).

1. Betal 20,- for telefonen og frakt (Edit: Med "Prat 99").

2. Send mail til kundeservice, henvis til avtale om abonnementsbinding på nr. xxxxxxxx kjøpt sammen med telefon med IMEI yyyy... Be om å be om å få opplåsingskoden.

3. Lås opp og bruk telefonen med det abonnementet du vil.

4. Send mail til kundeservice og si opp abonnementet fra og med bindingstidens utløp.

5. Legg Telenors SIM-kort i en skuff.

6. Betal regningene fra Telenor når de kommer (totalt 1188,-)

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...