_Johan_ Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg fikk plutselig en liten idè, som sikker er veldig veldig veldig gammel. Kjipt hvis noen kom meg i forkjøpet unz, Jeg så akuratt på harware sia, og den fungerer jo som en søsterside til alle de andre sidene, ofte med at de drar inn artikkler fra de andre for i det hele tatt at folk skal kunne legge merke til det. Ideen min er sikkert like mye som strevsom, men hadde det ikke gått ann å lage en portal til alle disse sidene a? · Akamera.no · Amobil.no · Barbara.no · Bruktmarked.no · Gamer.no · Overklokking.no · Tull.no · Windows.no · Harware.no Sånn at denne "hoved" siden poster alt av nyheter som kommer fra de overnevte, som en slags index side over de nyeste nyhetene? (skjønner?) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Dette er jo feil sted å komme med slike forslag, men..... dette vil komme når alle sidene med tid og stunder kommer over til det nye pub.sys Edit: Tråd flyttet til Tilbakemeldinger Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Når vi først er i gang; hvorfor er ikke amotor-forumet integrert i det store nettverket? (Der amobil har sitt forum, hw.no har sitt forum, ok.no har sitt forum osv.) Enklere med alt på ett sted... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Når vi først er i gang; hvorfor er ikke amotor-forumet integrert i det store nettverket? (Der amobil har sitt forum, hw.no har sitt forum, ok.no har sitt forum osv.) Enklere med alt på ett sted... Uten at eg veit dette heilt sikkert, så er det nok fordi dei andre sidene er datarelatert. Amotor er det ikkje. Som sagt, så er dette berre det eg trur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå