MagE Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 jeg har tenkt å kutte grillen på stålkabinetett mit og lurer på om det er så lett som og ta ut vifta hente stikksaga og båre i vei eller om man må ta ut alslaks komonenter og ha masse ting og sånt? (har aldri gjort slikt før) tar imot alle gode (og ikke fult så gode) råd Lenke til kommentar
habentsen Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Skrudde av pc'en og brukte en avbiter. Plukka opp store metallbiter underveis og støvsuga maskina før jeg startet opp, gikk fint. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hvis du skal kutte bort en viftegrill vil jeg anbefale å bruke en Dremel-multi (hvis du har) meg kuttskive. Det gir best resultat. Gjorde det selv. Resultatet var at det ikke viste at det hadde vært noen grill der. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 skal du bruke dremel eller stikksag, bør du absolutt ta alle komponenter ut av kabinettet, hvis det du skal sage ikke er i fronten, eller sidedeksler, som du kan ta av. men blekksaks/nibbler, blir det større spon som er enklere å fjerne. ikke metallstøv som det blir av dremel/stikksag. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Går greit å klippe med tang, men det blir ikkje pent, om du skal ha eit fint resultat er vel dremel tingen, men da ville eg ha tatt ut all HW. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Enkelt. Saging eller sliping medfører spon. Ut med alt av HW, eller maskér veldig godt. Du kommer langt med en rull malingstape, og avispapir, pluss en støvsuger. Klipping medfører normalt ikke spon, og du trenger bare å skru av maskinen helt, og følge nøye med på hvor evt. løse metalldeler faller. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 jeg orker ikke å ta ut al hw og og har berre stiksag (med stålblad) men denne saksa hørset meget intresan ut så hvor kjøper jeg den?? og tar det lang tid og klippe? men har nok av malingsteip så det kan jeg jo bruke men noe jeg lenge har lurt på er hvor kan jeg kjøpe dremelen (vil helst kjøpe på norske internettbutikker) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Det er noe a la dette du trenger. mvh knutern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå