Gå til innhold

stål,kutt,demontere?

Anbefalte innlegg

jeg har tenkt å kutte grillen på stålkabinetett mit og lurer på om det er så lett som og ta ut vifta hente stikksaga og båre i vei eller om man må ta ut alslaks komonenter og ha masse ting og sånt?

(har aldri gjort slikt før)

tar imot alle gode (og ikke fult så gode) råd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal du bruke dremel eller stikksag, bør du absolutt ta alle komponenter ut av kabinettet, hvis det du skal sage ikke er i fronten, eller sidedeksler, som du kan ta av.

men blekksaks/nibbler, blir det større spon som er enklere å fjerne. ikke metallstøv som det blir av dremel/stikksag.

Lenke til kommentar

Enkelt. Saging eller sliping medfører spon. Ut med alt av HW, eller maskér veldig godt. Du kommer langt med en rull malingstape, og avispapir, pluss en støvsuger.

Klipping medfører normalt ikke spon, og du trenger bare å skru av maskinen helt, og følge nøye med på hvor evt. løse metalldeler faller.

Lenke til kommentar

jeg orker ikke å ta ut al hw og og har berre stiksag (med stålblad) men denne saksa hørset meget intresan ut så hvor kjøper jeg den??

og tar det lang tid og klippe?

men har nok av malingsteip så det kan jeg jo bruke men noe jeg lenge har lurt på er hvor kan jeg kjøpe dremelen (vil helst kjøpe på norske internettbutikker)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...