kenny28 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg har en ekstern harddisk for kopi av bilder og en annen for mp3 filer. Finnes det ett ENKELT program(helst gratis) som kan sammenlikne de filene jeg har på backup harddisken opp i mot filene på pc'en ? Problemet er at jeg har liggende noen flere filer på den ene harddisken enn kopien og orker ikke å klikke igjennom alle filene/katalogene for å finne ut hvilke filer som mangler Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 så sant du er sikker på hvor du har nyeste versjon / flest filer, og mappestrukturen er det samme, er det jo bare å dra over, og velge erstatt når du blir spurt om hva du vil gjøre med at det allerede finnes en fil med det navnet. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Problemet er at jeg ikke har helt kontrollen Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 http://www.dinside.no/844056/awesome-duplicate-photo-finder Hvis noen andre lurer Lenke til kommentar
phlake Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Allway sync er veldig greit. Der setter du kildemappe® og målmappe®, så sammenlikner den. Da kan du velge å kopiere begge veier, eller fra/til backup. Den fikser alt for deg og du kan sette den til automatisk å ta backup hver gang nye filer lagres i kildemappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå