Neuz Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei, jeg er helt ny til dette forumet! Så håper jeg ikke er altfor kravstor nå! Mitt dilemma er da at jeg kan kjøpe av en kompis, en Huawei U8800, pent brukt, for litt over 1000kr. Eller, kjøpe en Samsung Galaxy S2, for 3000kr. Det jeg lurer på da er om det er verdt de 2000kronene ekstra for en S2? Hva er deres meninger? Hva bør jeg gå for? Bør jeg heller bare vente litt til, siden iphone 5 er rett rundt hjørnet, og S2 LTE kommer rett over nyåret? Håper dere kan hjelpe meg med mitt lille dilemma, da dette er en liten hastesak! Mvh Neuz Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei, jeg er helt ny til dette forumet! Så håper jeg ikke er altfor kravstor nå! Mitt dilemma er da at jeg kan kjøpe av en kompis, en Huawei U8800, pent brukt, for litt over 1000kr. Eller, kjøpe en Samsung Galaxy S2, for 3000kr. Det jeg lurer på da er om det er verdt de 2000kronene ekstra for en S2? Hva er deres meninger? Hva bør jeg gå for? Bør jeg heller bare vente litt til, siden iphone 5 er rett rundt hjørnet, og S2 LTE kommer rett over nyåret? Håper dere kan hjelpe meg med mitt lille dilemma, da dette er en liten hastesak! Mvh Neuz Samsung uten tvil..har den ikke selv,men sønnen kjøpte den akkurat i disse dager...en prosessor som ingen andre mobiler har,så derfor lynrask til å surfe på nett osv...ja spesifikasjonene kan du lese selv;) Lenke til kommentar
Neuz Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Takker for svar! Hehe, det er faktisk den jeg har lent meg mest mot også, har lest mye om begge 2 Og Samsung er den beste mobilen på markedet akkurat nå! Tror jeg bare skal slutte å være en vinglepetter og bare gå for samsungen! Selvom Huawei U8800 er sikkert mer for pengene pr krone til den prisen Takk for hjelpen! Endret 18. september 2011 av Neuz Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Takker for svar! Hehe, det er faktisk den jeg har lent meg mest mot også, har lest mye om begge 2 Og Samsung er den beste mobilen på markedet akkurat nå! Tror jeg bare skal slutte å være en vinglepetter og bare gå for samsungen! Selvom Huawei U8800 er sikkert mer for pengene pr krone til den prisen Takk for hjelpen! S2 ,har den selv. helt konge den Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Henger meg på Samsung'en. Nå kommer den tydligvis i flere varianter Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 og du får Huaweien til en tusenlapp på ventelo.no. så tilbudet fra han kompissen din er ikke spesiemt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå