Cpt. Abusive Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hei Når jeg prøver å kjøre Dead Island får jeg denne feilmeldingen "programmet kunne ikke starte riktig (0xc000007b). klikk OK for å lukke programmet." jeg hadde først problemer med at jeg mangla mange forskjellige dll filer, men da jeg endelig fikk fiksa det kom den feilmeldingen og jeg klarte ikke å finne noen løsning på problemet. er det noen her som peiling på hva som kan være problemet? har prøvd å fikse dette i omtrent 5-6 timer og jeg er helt lost nå Lenke til kommentar
Bit33 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Har du ikke et godt antivirus program installert, så installer et! Windows 7 sitt, er godt. Høres ut som om du kan ha en del dritt på systemet. http://www.microsoft.com/norge/sikkerhet/index.html Endret 18. september 2011 av Bit33 Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 takk for svar er egentlig en venn av meg som hadde problemet, ikke jeg. vent litt så skal jeg se hva han har Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Han har faktisk Microsoft Security essentials allerede. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 scanna med security essentials og finner ingenting :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå