hean Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Ser det er en del tråder om tips til bærbar PC. For noen timer siden fikk jeg en tilbudsmail fra Elkjop på en Acer Aspire, ett av de bedre tilbud jeg har sett og jeg vil selvsagt anbefale den. Orker ikke skrive i hver eneste tråd derfor oppretter jeg en ny. Tilbudet varer kun ut søndag så det er best å slå til med en gang, det har ihvertfall jeg gjort. Tilbudet gjelder følgende PC: Acer Aspire 15,6" AS5755 2.0 GHz Intel Core i7-2630QM NVIDIA GeForce GT 540M med 2 GB dedikert minne 8 GB Minne 750 GB Harddisk Edit: Den har ikke all verdens skjermoppløsning men den er veldig standard på denne skjermstørrelsen. For de som er opptatt av film ser jeg ikke HDMI i spesifikasjonene men det ser ut på bildet at den er utstyrt med dette. Fint om noen som er litt mer inne på PC kan si noen ord om skjermkortet, vet det er veldig bra til prisen men hvor bra er det tro? Pris: 5995 kr Endret 18. september 2011 av Nasciboy Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Irriterende å ikke finne ut om den har HDMI. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette på en eller annen måte? Edit: Ser ut som den har HDMI ja... puh http://www.acer.no/ac/no/NO/content/model/LX.RPX02.005 Endret 18. september 2011 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå