eirikol1 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Heisann, kom nettopp heim fra ein kosleg kveld hos ein kompis som snart fyller 18 år. Vi satt oss ned litt seint på kvelden og starta å spele carcassone, eit strategisk brettspel. Det var forferdeleg komplisert, men artigt. Har med andre ord veldig lyst til å spele det igjen, men som den "hardcore gameren" som eg er, så er eg ikkje sååå glad i brettspel, først og fremst er det, det at du må samle folk i same rom for å spele, og det er alltid krangling om reglane... Så då lurar eg på om det er nokon her som veit om ein god nedlastbar versjon av dette spelet, gjerne som kan spelast over internett, også lokalt, eller mot datamaskina. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Nedlastbart? Aner ikke... Mot CPUen? Aner ikke... Men vi har asobrain (nettside). Facebook kom nettopp med Carcassonne. Sikkert ikke en uke gammel. Og vi har Brettspielwelt som man har en klient til. Fordel å kunne tysk, selv om de sier at programvaren er oversatt til engelsk... Prøvde det i noen få dager, men kom meg aldri inn i det. Har spilt endel spill på Asobrain. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 En ekte hardcore gamer har vel et par kasser brettspil bortgjemt i et stengt rom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Disse har visstnok en svært bra online klone av Carcassone. http://games.asobrain.com/ Endret 18. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) En ekte hardcore gamer har vel et par kasser brettspil bortgjemt i et stengt rom. Haha, joda, men dei blir sjeldent takast fram Disse har visstnok en svært bra online klone av Carcassone. http://games.asobrain.com/ Dei har ikkje kapasitet for fleire brukarar... Står at eg har lov til å låne brukaren til ein annan. Endret 18. september 2011 av eirikol1 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Carcassone finnes i alle fall på xbox live arcade om du har xbox360 edit: og Android også. Endret 18. september 2011 av KriFos Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Carcassone finnes også til iPad. Om dere begge 2 har iPad kan dere spille mot hverandre via nettverket eller internet Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Xboxen min har no tatt kvelden med den hyggelige RROD, og det blir litt liten skjerm å spele carcassone på iPhone'n min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå