Chillin123 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Vet at man må ha et godt kosthold osv. Men hva burde dette inneholde og hvor lenge må man trene og hvor ofte for å få resultater? Er nybegynner innen styrke trening, men har spilt fotball i 10år, så er ikke en feit jævel, men har litt fett på kroppen jeg har lyst til å fjerne, men samtidig trene styrke for å få større muskler, noen som har noen bra tips? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Vet at man må ha et godt kosthold osv. Men hva burde dette inneholde og hvor lenge må man trene og hvor ofte for å få resultater? Er nybegynner innen styrke trening, men har spilt fotball i 10år, så er ikke en feit jævel, men har litt fett på kroppen jeg har lyst til å fjerne, men samtidig trene styrke for å få større muskler, noen som har noen bra tips? Takker for alle svar! Blir man en jævel av å være feit? :/ Tren styrke og hold deg i et lite kaloriunderskudd og et godt proteinoverskudd. Klarer du å holde dette lenge, kommer musklene dine til syne. "Bulk & deff"-metoden fungerer også, men å holde et stabilt kosthold fungerer like greit etter min mening. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg kombinerer løping tre ganger i uka med situps og pushups, noe som har foreløpig gitt gode resultater på magemusklene, og littegran på skuldrene og brystet den siste måneden. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Vet at man må ha et godt kosthold osv. Men hva burde dette inneholde og hvor lenge må man trene og hvor ofte for å få resultater? Er nybegynner innen styrke trening, men har spilt fotball i 10år, så er ikke en feit jævel, men har litt fett på kroppen jeg har lyst til å fjerne, men samtidig trene styrke for å få større muskler, noen som har noen bra tips? Takker for alle svar! Blir man en jævel av å være feit? :/ Tren styrke og hold deg i et lite kaloriunderskudd og et godt proteinoverskudd. Klarer du å holde dette lenge, kommer musklene dine til syne. "Bulk & deff"-metoden fungerer også, men å holde et stabilt kosthold fungerer like greit etter min mening. Hva er bulk og deff metoden? Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Bulk og deff metoden går ut på å trene hardt og spise masse (masse sunn mat selvsagt), for å forsikre seg om at du er i kalorioverskudd og bygger muskler. Dette er bulk-perioden. Etter du har gått opp f.eks 10kg, hvorav noe vil være muskler og noe vil være fett, deffer man. Da trener man på kaloriunderskudd og fokuserer på å forbrenne mest mulig fett uten å miste muskelmasse. Jeg er ikke veldig erfaren på akkurat det området ettersom jeg aldri har prøvd den metoden selv. Det er det dog mange her på forumet som har, så jeg vil tro en eller annen vil kunne fortelle mer spesifikt hvordan man oppnår økt muskelmasse og mer synlige muskler gjennom å bulke og deffe . Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Kanskje det hadde hvert like greit å tatt 50/50 med styrke og løping? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå