Gå til innhold

[Løst] 230/200mm rød vifte

Gjest medlem-245286

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-245286

Hei lurte på om noen her veit om en 230mm (til nød 200mm) vifte til pc som ligner på denne vifta. Den må altså ha røde blader med svart ramme, har veldig lyst på firkanten, men rund går. Skal ikke ha LED!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei lurte på om noen her veit om en 230mm (til nød 200mm) vifte til pc som ligner på denne vifta. Den må altså ha røde blader med svart ramme, har veldig lyst på firkanten, men rund går. Skal ikke ha LED!!

Er da ikke vanskelig å demontere ei svart vifte for så å lakke over om de er så vanskelige å få tak i?

Lenke til kommentar

Fin og jevn farge kan du fint få til selv. Bare lakker jevnt nok og ha mange nok strøk.

Lakker du feil kan vifta støye/vibrere.

Jada. Men nå snakker jeg om jevne strøk uten at det er så mye maling at det har rent. :)

Nå trenger man jo heller ikke og overdrive med og lakkere mange strøk at det gjør viften ustabil.

Selv pleier jeg å lakkere til jeg ser at fargen er jevn uten gjenskinn av fargen under. Og da mener jeg at det holder mer enn nok.

Endret av WilliamAR
Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286

Hørtes bra ut, men vet du hvor man får lakk, prøvde den på europris til 40 spenn men den kunne jeg ta fingern og bare dra av drit dårlig!! Tips?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...