Nanek Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hei, jeg lurte på om det er lurt å handle fra http://gentechpc.com/ ? Men vet dere om noen andre Norske sider, der du kan konfiguere en Laptop selv ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 http://www.multicom.no/ Hos de kan du konfigurere enkelte av deres egne modeller. Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Takk for et kjapt svar ! Multicom har ikke så mange pc-er å velge mellom i prisklassen 10-11,5 k :/ Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Tja, hvis du tenker på gaming så er det jo kunshan serien som gjelder, men jeg husker ikke i farta hva de starter på. Bortsett fra dem så har du jo Dell og alienware som lar deg endre litt her og der, men utenom de så må andre steppe inn med flere forslag. Alienware 14 tommer burde du havne innenfor det prissjiktet. Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 14-tommer er litt for lite for meg :/ Men har du hatt noe erfaring med Gentechpc.com ? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Har ikke det, men husk at om du skal importere har du ikke norske rettigheter om noe går galt, du må betale 25% moms i tollen, og amerikansk layout på tastaturet, men det er du sikkert klar over? Husk å surfe på amerikanske sider er selvmord med tanke på prisene, gjør det å surfe på norske sider i ettertid kjipt! Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Takk for infoen Men jeg skal snart kjøpe meg en Gaming-Laptop til rundt 11k, jeg skal for det meste spille Bf3, og Guild Wars 2. Har du noen anbefalinger ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå