john1952 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Mitt Reine Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Styggpent på en måte! Litt formye av det gode for meg dette! 3'er på motivet dog! Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Flott-MEN - litt for mye dramatisk i mine øyne Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Så lenge man ikke har en forestilling om at fotografi må være virkelighetstro ( en forestilling jeg heller ikke har), så fungerer etterbehandlingen godt. Dette ligner på et maleri, og jeg liker inntrykket og komposisjonen. Men siden bildet på grunn av behandlingen har mistet sin dokumentariske verdi så synes jeg du kunne gått enda lenger ved å fjerne alt vi ser av ledninger, stolper og moderne bygninger. Det ville i mine øyne gjort bildet mer fullendt og harmonisk. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Dramatisk og fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg