tft Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har nettopp installert Win98 SE. Har et EPOX 8KHA+ hovedkort og en A4 Tech optisk mus (model WOP-35). Det som er problemet er at mus pekeren skifter mellom vanlig PIL og TIMEGLASS. Og det hele tiden, veldig raskt...er mest PIL, skifter over til TIMEGLASSET et lite blink. Dette skjer selv når jeg ikke gjør noe på maskinen. Virker som Windows tenker å tenker hele tiden, og må vise TIMEGLASSET....eg går GALEN snart hvis eg ikke får det bort. Hadde WinXP tidligere,hadde ikke det problemet der. Lenke til kommentar
tft Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Ingen som kan hjelpe meg her? Får snart et epleptisk anfall Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hvorfor har du byttet fra XP til 98SE? Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 når muspekeren din sikifter fra pil til timeglass? blinker det på singnal lampa på maskina? dvs. den lampen som viser at maskina jobber. Han byttet sikkert fra XP til 98 fordi at det vart for treigt kanskje. eller så likte han ikke XP. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Hvis du har godt tid kan du jo formaterer og legge inn på nytt. Tar vanligvis 1-1,5 timer på en passe fort maskin Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Det kan jo være pga. instillingene i windows men de er lite sansynligdt, for og se: Min Datamaskin, Kontrollpanel, Mus også vider så finner du de sikkert ut Lenke til kommentar
tft Skrevet 11. august 2003 Forfatter Del Skrevet 11. august 2003 Har vært inne på control panel og alt det der. Er ikke noe å velge der for å få det vekk. Ser ikke ut så det binker i noen av diodene...kanskje så kjapt at jeg ikke ser det en gang...hadde XP en stund, men det begynnte å bugge som F... f.eks hvis jeg hadde winamp oppe en stund, og så bare slutta det av, så ble det blue screen.....så da var det format. Får vel gå over til Linux, lei alt windows bugginga....noen som vet hvilken distr. som er best for NEWBIES. Tenkte på Redhat eller Mandrake. Hva med DEBIAN, noen som kjenner til den? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Om du lurer på noe om Linux kan du trykke på han ---> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå