Khaffner Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Konfigurasjon før: Geforce 9300 onboard på hovedkort, Konfigurasjon etter: Geforce 9300 onboard på hovedkort OG Geforce 210. http://www.diskusjon...owtopic=1375689 Windows 7 Home Premium 64-bit Jeg slo av maskinen som vanlig, koblet fra alle ledninger, monterte skjermkort, koblet alt til igjen, bootet som vanlig. Windows Update poppet opp og lastet ned diverse drivere. Under installasjon av VGA-driver kom bluescreen. Reboot ga bluescreen. Slo helt av, slo på, trykket F8, safe mode. Safe mode fungerte, der avinstallerte jeg alle skjermdrivere fra Nvidia. Lastet så ned nyeste driver(som skal støtte begge GPU-er). Reboot, gir fortsatt bluescreen. Gikk inn i safe mode igjen, avinstallerte driverne, rebootet inn i vanlig modus. Lot Windows Update gjøre jobben sin. Den ble ferdig, og krevde reboot. Rebootet, bluescreen. BIOS er satt til å bruke begge GPU-er. Hva kan jeg gjøre nå? Endret 17. september 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Hei! jeg har opplevd noe ganske lignende med et ATI kort, den gangen viste det seg å være kortet som var defekt. det fungerte helt fint helt til driverene ble installert. har du mulighet til å teste kortet i en annen maskin? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Hvis jeg disabler onboard-gpu, fungerer Geforce 210 glimrende i vanlig Windows-modus, med Nvidia-drivere. Problemet ser ut til å være kombinasjonen GF9300 og GF210. Hva kan gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå