JonasHHH Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hei, lurte på om iMovie er et bra program og er det gratis? Takk for svar! Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 iMovie følger gratis med alle Macer. Det er ikke det beste programmet, men det duger til mindre seriøse jobber. Lenke til kommentar
JonasHHH Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Har windows 7, er det gratis da? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har windows 7, er det gratis da? Problemet er at det er et program som er designet for mac, ikke for Windows, så jeg tror du vil få problemer med kompatibiliteten. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har windows 7, er det gratis da? Nei. Prisen blir i størrelsesorden 10000, du må tross alt kjøpe en Mac for å få kjørt det. iMovie er glimrende til den bruken det er designet for, men ikke noe for tung videoredigering. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 iMovie koster 105 kr i AppStore, men følger med når du kjøper Mac. Programmet er flott til små klipp og lignende, men kommer nok til kort om du skal bruke det til seriøs produksjon. Om du bruker Windows er det bare å glemme iMovie. Windows har vel Movie Maker eller noe sånt. Lenke til kommentar
se# Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Om du bruker Windows er det bare å glemme iMovie. Windows har vel Movie Maker eller noe sånt. Som flere har påpekt er iMovie gratis hvis du uansett skal kjøpe en Mac. Movie Maker er tilsvarende fra Microsoft og er en gratis nedlasting. Det er en del av Windows Live pakken. Om det er like bra som iMovie vet jeg ikke, men det finnes sikkert sammenligninger på nettet. Uansett er det jo bare å laste ned og prøve hvis du ikke allerede har det installert. Lenke til kommentar
JonasHHH Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 ok, takker Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 iMovie er et veldig "basic" program. Men selv har jeg også funnet nye måter å lage f.eks effekter med ting som egentelig er noe annet. Selv synes jeg det er et flott program, både til nybegynnere og viderekommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå