smurfine Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Står mellom sort bil med beige skinnseter eller hvit bil med sorte skinnseter. Sliter med å bestemme oss! Syns de beige setene var utrolig lekre, men de sier jo at på sort bil syns møkk og riper lett. Og hvit bil er også lekkert, men er redd det er motefenomen. Og beige seter til hvit bil syns jeg ikke er så fint, så da må det bli sorte seter. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Svart. For meg er det ikke noe å tenke på engang. Synes hvit er litt småharry. Endret 17. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Teac Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Kommer litt ann på hvilken bil det gjelder, men jeg er svak for sort bil og mørk beige/brun skinn. Spesielt på bmw Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg har hvit bil med sorte seter. Er vel lettere og holde ren en hvit bil. Samtidig vil en hvit bil få bilen til og virke større. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Svart bil med svart skinninteriør. Hvit bil ble kjedelig for 3 år siden, mens beige interiør gikk av moten i 1997. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hva er det med at alle biler i dag skal være sort, hvit eller grå? Kjedelige farger spør du meg.. Men jeg ville valgt sort. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Kjøp helt sort bil og folier bilen matt knæsj oransj! Endret 17. september 2011 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
simpl Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvilket merke/model er det dette gjelder? Syns det har en del å si før jeg evt. skulle uttale meg. ^.^ Lenke til kommentar
Samara Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg ville valgt svart bil, nesten uansett (hvis valget var mellom svart og hvit). Men som simpl skriver: hvilke(n) bil(er) er det snakk om? Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Det er en Hyundai i40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå