Patrick123 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Enkelte elsker å være omgitt av sine beste venner, andre vil bare være alene. Noen har sitt eget sted hvor de føler seg mest hjemme, det være seg å sitte på kaikanten, oppe på fjellet eller bare i hagen. Jeg føler meg lykkeligst når jeg sitter hjemme en kveld alene med en øl og og litt rolig musikk. Har den flotteste dama jeg kan tenke meg og stundene med henne er perfekte på alle måter, men av en eller annen grunn kan det ikke måle seg med en kald øl, mørkt ute og Eric Clapton på stereoanlegget. Har ikke turt å si det til henne enda Alene, men ikke ensom Endret 17. september 2011 av Patrick123 5 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg er vel mest lykkelig når jeg går ute alene i mørket, spesielt om vinteren. Lyden av snø som tråkkes ned og total stillhet er deilig. Og når jeg henger med gode venner og vi går ut og spiser mat/ har en rolig kveld sammen. 7 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Når det går et lys opp for meg. 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 når jeg er å kjører båt for meg selv i skikkelig drittvær, elsker følelsen av sjøsprøyt i ansiktet, vinden som river og adrenalinet fra bølgene 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Helt klart når jeg dykker Helst der det er noe fint å se på, men det er strengt tatt ikke noe krav... 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mVObfpaR2_I&ob=av3n 1 Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg trives ikke så godt i selskap med mange personer, hvis jeg skal slappe av må jeg enten være alene eller sammen med en god kammerat eller en kjæreste. Å være ute en kald vinterkveld er også behagelig Lenke til kommentar
nnys Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) * En rolig kveld hjemme med kjæresten min hvor vi koser oss med god mat som vi lager sammen, etterfulgt av sjokolade litt utover kvelden (vi spiser alltid sjokolade og potetgull til vi sprekker omtrent, haha. Selvsagt kun i helgene, vel og merke...) + levende lys rundt oss, og når jeg ligger i armkroken hans. Der ligger jeg alltid trygt og godt, for det er der jeg hører hjemme! Å bare det å ha ham ved min side, gjør meg til verdens lykkeligste jente. * De gangene jeg står på snowboard og cruser ned bakkene med chill musikk i ørene... Seriøst, det er sykt digg. Adrenalin kick til 100! What a feeeeeling! Endret 8. oktober 2011 av Frk. Snasen 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Når jeg danse med kjæresten på byen. Alle og alt annet enn han og musikken forsvinner og lykkefølelsen blir overveldene! Postet av anonym: 14a8bc4229c18a68f9dc2070371d1e33 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Når det går et lys opp for meg. Det, og: Å høre på virkelig god musikk. Å være med gode venner og familie. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Å høre eller lese andre klage over samlivsproblemer. Det er nydelig. Bedre enn vin. 4 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Når jeg våkner sånn halvveis om natta av at kjæresten drar meg enda litt nærmere seg og kysser meg på kinnet/halsen/skuldra. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Eksen hans satt sikkert like mye pris på akkurat det samme. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Eksen hans satt sikkert like mye pris på akkurat det samme. I det litt dystre hjørnet ikveld? er jo forøvrig ikke sikkert at det er en eks i bildet:) Lenke til kommentar
tellicherry Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Borte... Endret 11. desember 2011 av tellicherry Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Eksen hans satt sikkert like mye pris på akkurat det samme. I det litt dystre hjørnet ikveld? er jo forøvrig ikke sikkert at det er en eks i bildet:) Realistisk og dyster er to forskjellige ting. Det er mer en antakelse, basert på alderen til posteren. Om det ikke er en eks, blir jeg overrasket. Da blir hun den første da i det minste. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Eksen hans satt sikkert like mye pris på akkurat det samme. Det kan godt være, men det spiller strengt tatt ingen rolle nå, gjør det vel? 2 Lenke til kommentar
largem Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Når jeg er mest lykkelig må være når jeg dama bare ligger og holder rundt hverandre og bare ser på hverandre. Føler at hun stirrer rett inn i meg. Og at det er ingen beskymringer av noen slag:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Når jeg har trent og merker at jeg er et skritt nærmere perfeksjon hver gang. Får alltid følelsen av at jeg kommer til å få hele verden, siden jeg er så smart, good looking, awesome kropp, etc etc. King of the world baby Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg er mest lykkelig når jeg er i England. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå