Multiverse Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Hei, jeg har de siste to dagene hatt et problem med at maskinen min (AMD X3 435, 4GB DDR3 @ 1066, ASUS M4A88T-I Deluxe, XFX AMD 5570 1GB GDDR5, Steelseries 6Gv2, W7 Professional) har av og til begynt å "låse" tastaturet fulgt av et pip i høyttalere (ikke MB-høyttaler), og/eller pipe når jeg holder eller trykker diverse funksjonstaster (Shift, Ctrl). Jeg har så langt funnet ut at det ikke er StickyKeys eller FilterKeys eller lignende Windows-funksjonalitet under "Ease of Access"/tilgjengelighet eller hva det heter i den norske utgaven som gjør det, og at mikseren i W7 sier at det ikke er en systemlyd når den høres. Et eksempel på hva som skjer når lyden kommer er i spill, for eksempel FPS-spill som TF2 der den gjør at du fortsetter å gå i den retningen du trykte når det pep inntil du trykker tastene på nytt. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan prøve å gjøre med dette, så mottas de med takk + heder og ære. Har prøvd det meste som jeg kunne ha tenkt meg at det kunne være selv allerede... EDIT: Har lagt merke til at alle indikatorlysene (Num, Caps, Scroll Lock) blinker av og til når den "låser" tastaturet. Endret 18. september 2011 av Multiverse Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har du prøvd om dette skjer med andre tastatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå