Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når man er i et forhold! Hva bør man ikke gjøre?

Anbefalte innlegg

Det har nå gått snart 1 år hvor vi har vært sammen, og jeg har begynt å tenkt hva som gjør at folk blir lei eller irritert av den motsatte personen som da oversaker brudd.

Det jeg vil frem til er at, er det noen punkter som man bør unngå når man er i et forhold? f.eks

- ikke klage så særlig mye

- Ikke vær så overbeskyttende

- ikke spørr "overvåk" henne med å sende og spørre hvor hun er til en hver tid

etcetc..

er det noen andre punkter som man bør tenke seg om??Postet av anonym: 6f570f02addb8ef7012add7d89b8f962

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det største problemet er at folk har et urealistisk syn på hva livet skal bringe eller hvordan et evt samliv skal være. Hvis man ikke innser at hverdagen kommer så vil man bli veldig skuffet og begynne å lete på nytt.

Du har noen greie punkter på hva man ikke bør gjøre men det finnes nok ingen fasit på et godt samliv.

Det er ihvertfall min erfaring.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Enig med Vidarkri!

Ellers så må man være trofast, ærlig og rederlig. Man må kunne snakke sammen, og man må kunne tåle at partneren "klager" på problemer, er syk, har det dårlig, er lei seg osv. Man må forstå at man må gi for å kunne få noe i et forhold...

Lenke til kommentar

Jeg signer også på vidarkris innlegg, men vil legge til at å forberede seg på hverdagen som kommer også er ett viktig punkt. Vit at den kommer, og vær forberedt. Realistiske forventninger og samtaler om felles forventninger. Før samboerskap er det lurt å tenke på hvem som skal gjøre hva, og hvordan ting skal fordeles husmessig, blant annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...