Opelduude Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Pc-en har vært slik lenge at den restarter seg selv hver gang jeg plugger ut og inn den eksterne hardisken, selv om den er av eller på. Tok den ut fra usb-en nå og det samme skjedde. Bare at nå når pc-en restarta seg så hengte den seg opp i startprosedyren. Dvs akkurat slik den er med en gang du slår den på. Viftene går for fullt og ingen bilde på skjermen. Noen som har noen forslag? Ferdigbygget pc, 3 år gammel fra komplett. Såklart har garantien gått ut. Takker for svar på en lørdagskveld Hovedkort: Asus P5N-D, nForce-750i Psu: Corsair 650w Cpu: Intel core duo E8400 3.0 Ghz Gpu: Xfx 9800 gtx 760 Mhz Hardisk: Samsung spinpoint 500 gb Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Nå skjer det ingenting når jeg trykker på, på knappen heller. Psu? Det lyser grønt på hovedkortet. Endret 17. september 2011 av Gryterett Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) dette blir spekulasjoner fra min side, men det virker som om det er hovedkortet. kan være ustabile transistorer. Det kan jo være at det er PSU som er ustabil, men ettersom vifter går og HK lyser så trur jeg ikke det er den. ville bytta HK eller rett og slett kjøp ny pc;D edit: hvor mye støv har du i pcn? Endret 17. september 2011 av Antonsenlarsen Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Kan jo også nevne at den har blitt utsatt for tordenvær, den skrudde seg faktisk på av seg selv ved kraftig lyn. Myye støv, har aldri vært renska for støv Det er et par mnd siden. Har fungert helt fint etter det. Nå så skjer det ingenting når jeg trykker på, på knappen men det lyser på hovedkortet. Typisk at dette skjer nå, helblakk og bf3 kommer snart Endret 17. september 2011 av Gryterett Lenke til kommentar
Antonsenlarsen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Kan jo også nevne at den har blitt utsatt for tordenvær, den skrudde seg faktisk på av seg selv ved kraftig lyn. Myye støv, har aldri vært renska for støv Det er et par mnd siden. Har fungert helt fint etter det. Nå så skjer det ingenting når jeg trykker på, på knappen men det lyser på hovedkortet. Typisk at dette skjer nå, helblakk og bf3 kommer snart du hadde nok sliti med bf3 på den pcn uansett. Jeg kjører e8600 OC 4.0 ghz og gtx 260 black OC edition og skal kjøpe meg ny. Sliter jo med bad company 2 på medium grafikk jeg Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Ja, redd for det. Hadde håpa den holdt i 1 år til da for den kosta 11k som ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå