emiven Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) hallo jeg bygget nettop min nye pc, jeg har en ocz agility 60gb og en wd green 2tb. jeg har os på ssd såklart, men jeg vil ha spill på hdd'en, men programfiler er jo på C. skal jeg bare lage en mappe i E som heter spill eller må jeg på en eller annen måte flytte programfiler til E, men er jo ikke alle systemfilene der? EDIT: Jeg skal ha alle programmene mine på E også Endret 17. september 2011 av emiven Lenke til kommentar
GA Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hei. Du kan bare lage en mappe som heter Spill på E. :-) Må bare huske å alltid innstallere nye spill dit! Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg sitter selv på en 64GB SSD m4 Her har jeg lagt steamen på lagringsdisken, dette gjor jeg da jeg installerte STEAMen, å da legger alt seg der La også mine nedlasinger og mine video der, det var gjort veldig enkelt. Høyreklikk "nedlastinger" -> egenskaper -> plassering. Så byttet jeg bare C med D (D er lagringsdisken) og trykket bruk Det samme gjor jeg med Mine Videoer også Lenke til kommentar
emiven Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 tusen takk dere, skal gjøre det no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå