Karl-Ivar Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Nordlys lavt over fjellene. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nordlys lavt over fjellene på Ersfjordeidet. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Flott stjernehimmel! Har du vurdert dempe gultonen i fjellene? PErsonlig synes jeg det gir mye mer naturfølelse enn når de blir farget av kunstlys. Et alternativ kan også være å konvertere de til sorthvitt og evt heve eksponeringen litt på dem. Opplever bildet som ltit tragngt til vensdtre pga den stjerneformasjonen som kommer tett på venstre kant, ellers meget flott! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Synes dette er et greit nordlysbilde! Fine fargetoner! God 3'er herfra! Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Flott plass dette for nordlysbilder, du må be dem dempe lysene i Ersfjorden neste gang Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Mindre gulfarge i fjellet hadde løftet bildet noen hakk. Enkelt og stemningsfullt Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 blir aldri lei av se disse bildene av nordlys..håper se det i virkeligheten en vakker dag,fint bilde,go følse ha en fin søndag,smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Ville også dempet gulfargen i fjellet noe..for er da ellers veldig bra;) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Et fint nordlys bilde hr Ingebrigtsen med hilsen hr Olsson ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg