howieD Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hoi! Jeg trenger et script som skal stresse CPU samtidig som det skal spise opp en del minne! Har foreløpig bare fått til å stresse CPUen. Kan noen lage en liten kodesnutt som er minnekrevende? Har googla en stund nå uten å finne noe! Lenke til kommentar
Nougatti Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hoi! Jeg trenger et script som skal stresse CPU samtidig som det skal spise opp en del minne! Har foreløpig bare fått til å stresse CPUen. Kan noen lage en liten kodesnutt som er minnekrevende? Har googla en stund nå uten å finne noe! Finn screen-res linjene i filene i ditt favorittspill, endre dem til noe helt uforholdsmessig høyt, og kjør spill. Lenke til kommentar
howieD Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Takk for tipset, men jeg spiller ikke Trenger noe annet! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 apache bruker vel å begrense slikt? men bruker du c/c++ kan du lage en infinite loop som legger data til i en dynamisk datatype. er målet kun å stressteste kan du like gjerne bruke prime 95 Lenke til kommentar
Sebbert Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Tror PHP setter en grense der, ja. Men du kan jo alltid bruke shell() eller shell_exec() og utføre et native program som spiser minne. Lenke til kommentar
xqus Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 <?php ini_set('memory_limit', '1G'); $foo = ''; while(true) { $foo .= 'fooBar'; } Noe slikt skulle vel være ganske kjipt for både CPU og minne antar jeg. Lenke til kommentar
Tom_ Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Eller noe sånt som $a = str_repeat("$@%&)(=X", 999000); echo number_format(memory_get_usage()) . "\n"; kan sikkert videreutvikles til å bli slitsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå