Tromax Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Noen som har et godt råd til noen hodetelefoner som er velegnet til trening? Eller er et par slitne ørepropper det eneste alternativet? Jeg tenkte på om det er noen som tåler bra med svette og ikke detter ut for lett? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 kan anbefale Panasonic RP-HS79. de ser slik ut litt dårlig kvalitet på bilde men.... Det har et smart Clip System som gjør at de sitter som støpt på ørene Og de henges lett over nakken. Har dem selv og bruker dem sammen med ipoden min. Veldig god lyd og spessielt bass. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 det tåler vann!. Du kunne bade med det så jeg regner med at litt svette da skulle gå bra. Merk deg at jeg ikke kjøpte headsettet i norge og lurer på om du finner det i norge,men det er uansett veldig bra. Lenke til kommentar
Tromax Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Har fått tips om en av disse to, og begge er fra Koss. Som sagt skal disse også brukes til trening, og da må den tåle endel svetting. Jeg lar publikum avgjøre: Koss Sporta Pro http://www.epinions.com/Koss_Sporta_Pro_St...lay_~full_specs Koss Porta Pro "]http://www.epinions.com/Koss_PortaPro_Head...~full_specs[/u] Lenke til kommentar
jokki Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 hva slags trening er det snakk om? sykling eller løping eller begge deler eller noe annet. Hvis du sykler vil du ikke få på deg hjelmen(hvis du bruker det)på hodet på grunn av bøylen går i veien. Du har jo hørt min mening da. Av de to du oppga tror jeg det hadde blitt porta pro pga. at mange sier lyden er veldig bra i den.Jeg er litt usikker på hvor egnet den er til trening med tanke på at den andre heter "sporta" Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg har Nike-philips sine hodetlfer, de lyder ikke spesielt bra, men de funker. Lenke til kommentar
frans Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Bruker Koss Sporta Pro når jeg er ute og sykler. Den kan brukes på to måter 1) med bøylen over hodet på tradisjonell måte eller 2) med bøylen bak på nakken. Passer da godt i forbindelse med sykkelhjelm. Sporta Proen har ikke nøytral frekvensgang eller har spesielt detaljert lydbilde men duger bra til f.eks. mp3 lyd. Den har til gjengjeld masse og god bass, noe som aldeles fortreffelig til f.eks. sykling. Lyden er totalt sett meget god, prisen tatt i betrakning. + Livstidsgaranti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå