AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Flytter snart inn i kollektiv med to gutter og ei jente (alle er 23 år). Så har det seg sånn at jeg er ganske betatt av denne jenta. Først trodde jeg det ikke var så alvorlig, at det ville gå over osv, men en dag jeg fikk høre at hun hadde vært på en date med en person jeg kjenner, og det kjente jeg godt i "hjertet". =/ (Heldigvis virker hun ikke interessert i å bli sammen med denne personen.) Spørsmålet er om jeg skal ta sjansen på å prøve meg? Kan jo bli utrolig klein stemning å bo sammen hvis hun vet at jeg er skikkelig betatt av henne mens hun er helt uinteressert i meg. Postet av anonym: 990fbe3e0c95f242ffce59f69b621855 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 don't shit where you eat. 7 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Tøm og røm kommer vertfall til å funke dårligt. 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 har en stygg tendends til å ende i awkwardness det du Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hvordan ser hun ut? Om hun er en 10'er er det kanskje verdt med en ørliten "Hit and run" og et nytt kollektiv? Men fra spøk til revolver; ta det rolig og se an situasjonen. Tror du merker det fort om du kommer langt nede på lista hennes. Har vært i samme situasjon selv og prøvde meg sakte, men sikkert. Hun var ikke interessert og jeg ga meg før ting ble "kleint". Vi er meget gode venner nå og hun er klar over at jeg var interessert i henne tidligere. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Hit and run er det uansett ikke snakk om. Hun er bedre enn som så. Men takk for råd, skal nok være forsiktig, og se an hvordan hun er rundt meg. Virker hun ikke interessert kommer jeg nok til å holde litt avstand. Jeg er ikke typen som forelsker meg lett, har ganske høye (urealistiske?) krav til evt. kjærester. Surt at ei som oppfyller kravene er off limit. (Men man bor jo ikke i kollektiv evig heller...) -TS Postet av anonym: 990fbe3e0c95f242ffce59f69b621855 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Dersom hun ikke er interessert så er det ikke nødvendig at du holder avstand, for å si det sånn. Oppfør deg som normalt, bare ikke gå rundt å sikle på henne så går alt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå