N.Copola Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Morgenstund ved elva Bildet er fjernet. Beskrivelse: Morgenstund ved Skienselva. Single HDR Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Dette ble ordenlig flott, likte bildet godt. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Flott bilde, fint lys og gode farger. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Stemningsfullt og vakkert Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Flott dramatisk stemning med truende skyer og et herlig lys. Veldig bra dybde skaprhet. Fint valg av blender. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Flott valg av blenderåpning som gjør forgrunden skarp og flott Ellers flotte kontraster i lyset Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Komposisjonen gjør dette bildet! Mulig et lite kutt nederst kunne vært noe! Ellers så synes jeg dette er et av de mest severdige HDR-bilder jeg har sett her inne! (uten at jeg kan så mye om HDR - ser kun på det estetiske). Skarpheten sitter bra og god dybde! God 4'er ! (og det betyr bra på det meste herfra)... Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Vakkert bilde flott lys og klarhet Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Et veldig innbydende bilde, klart med gode farger. Blomstene i forgrunnen gir bildet det lille ekstra. Fine speilinger også Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Komposisjonen gjør dette bildet! Mulig et lite kutt nederst kunne vært noe! Ellers så synes jeg dette er et av de mest severdige HDR-bilder jeg har sett her inne! (uten at jeg kan så mye om HDR - ser kun på det estetiske). Skarpheten sitter bra og god dybde! God 4'er ! (og det betyr bra på det meste herfra)... Takk for konstruktiv tilbakemelding Flott valg av blenderåpning som gjør forgrunden skarp og flott Ellers flotte kontraster i lyset Takk for kommentaren wasco Et veldig innbydende bilde, klart med gode farger. Blomstene i forgrunnen gir bildet det lille ekstra. Fine speilinger også Takk og takk Dette ble ordenlig flott, likte bildet godt. Takk skal du ha Håkon Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Meget bra,og sitter nå med ny stasjonær og 24",så her går ingen detaljer forbi meg..og her finner jeg ikke noe å pirke på engang..og dette er studert..hehe;) Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Meget bra,og sitter nå med ny stasjonær og 24",så her går ingen detaljer forbi meg..og her finner jeg ikke noe å pirke på engang..og dette er studert..hehe;) Det var betryggende å høre Jan Erik Takk skal du ha. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Nydelig stemningfult morgenbildet. Et godt utført hdr bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg