pepsimaxguy Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hei! Jeg kjøpte meg en ip telefon fra Telio for litt siden. Da jeg skulle koble den opp så koblet jeg den i routeren.. Det funket ikke.. Men da jeg koblet telio boksen i modemet og så koblet jeg routeren i telio boksen, dette funket. Men siden det er litt stor Internett aktivitet på routeren så klikker nette ofte.. Dette skjedde ikke før jeg fikk telio boksen. Så jeg splittet to nett kabler sånn at det ble en tre uttakskabel. Da funket bare routeren og ikke telio boksen... KAN NOEN HJELPE MEG OG FINNE UT AV DETTE??? Lenke til kommentar
pepsimaxguy Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Maniac0 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hvilken router bruker du? Og hvor mange lamper lyser når du kobler adapteret bak routeren? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 ...Så jeg splittet to nett kabler sånn at det ble en tre uttakskabel. ... Hva gjorde du egentlig (detaljbeskrivelse nødvendig)? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Du bør sette den telioboksen etter routeren og så heller åpne porter. UDP 5060 og UDP 16300 – 16700. Du finner oppskrift til portforwarding på http://portforward.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå