Saaka89 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg har nettopp kjøpt meg en ny Asus N55 SF pc. Denne fungerer greit bortsett fra èn ting: Touchpaden fungerer ikke optimalt. Jeg føler at den lagger litt. Den stopper gjerne opp, og hopper litt hit og dit, uten at jeg vil det. Det hender også at den "dobbeltklikker" av seg selv slik at jeg får opp en "scrollfigur" på skjermen, som gjør at jeg kan dra bildet opp og ned. Det hender også at jeg i stedet for "scrollfiguren", får opp en "zoom-figur" som gjør at jeg zoomer inn på skjermen ved neste trykk. Det er faktisk veldig irriterende at jeg ikke har "kontroll" på musa. Dette høres sikkert helt idiotisk ut, men det var min beste måte å forklare problemet på. Jeg er i tillegg veldig lite data-kyndig, så jeg hadde satt stor pris på hjelp. De scenarioene jeg ser for meg er: 1) Det er noe galt med touchpaden i utgangspunktet. Altså at jeg må levere pc'en tilbake for å få dette fikset. 2) At det kan være noe med noen "touchpadinnstillinger". F.eks i kontrollpanel. 3) At jeg rett og slett ikke bruker paden "riktig". Skal ikke se bort ifra at det kan være det, da jeg tidligere har hatt en 6 år gammel Dell pc. Mvh Nils Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå