Gå til innhold

[Løst] Asus N55SF Intel VGA driver misssing

Shadow_iX

Anbefalte innlegg

Hei,

Fikk henta en laptop i dag, byttet ut HDD til fordel for en SSD. og begynte å installere alt.

Alt går seg til utenom skjermkort driverne (Nvidia Optimus/Nvidia finner ikke skjermkort, og intel sin installer bare sier "This computer does not meed the minimum requrements for isntalling this software"

Har søkt både her og der, men ikke blitt noe klokere.

Ting som er prøvd/gjort:

*Swappa ut 750GB HDD med 120GB SSD

*Installere Win7 x64 Ultimate

*Instalere INF driver pakke

*Installere DX90c + DX11

*Instalere Intel VGA driverpakken ifra Asus til spesifisert laptop (i følge hjemmesiden demmes)

*Instalre Nvidia Driver pakken til laptoppen ifra Asus sine sider

*Instalere siste Offisielle Nvidia Driver ifra Nvidia's sider (disse kever at intel driveren er i boks)

*Instalere siste beta driverpakke (optimus) ifra Nvidia (disse krever av intel driveren er i boks)

Så da står jeg her da, med en laptop som funker, om en ser bort ifra skjermkortene.

Har noen no tips?

ALt jeg finner snar på er problemer som kommer senere i sammenheng med Optimus og Valg av skjermkort en skal bruke pr applikasjonsbasis, samt Steam/Punkbuster problemer.

Men finner ingen problemer som jeg har, med at Intel driveren er feil, og at jeg ikke klarer å finen rett for je gvet ikke hva jeg skal lete etter.

Håper på hjelp, gleder meg litt mye til å ta i bruk maskinen sikkelig, virker bra så langt :) (om en later som VGA trøbbel ikke finnes.. hehe)

Dell/Alienware driveren virket :)

Kilde : http://support.dell.com/support/downloads/download.aspx?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&releaseid=R303343&SystemID=ALW_M17XR3&servicetag=&os=W764%20&osl=en&deviceid=26435&devlib=0&typecnt=0&vercnt=3&catid=-1&impid=-1&formatcnt=0&libid=6&typeid=-1&dateid=-1&formatid=-1&source=-1&fileid=457051

Endret av Shadow_iX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...