reginarr Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ice breaking Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Syntes dette var kreativft, abstrakt og spennende. Tips; Men jeg ville hatt litt tettre utsnitt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Kreativitet - det er fali' det Jeg legger ut et bilde i ny og ne' men mindre enn før. Derimot synes jeg det er spennende å følge med nye folk som dukker opp her inne, og synes det er hyggelig å få g dem et lite puff Så over til bildet ditt. Jeg fikk ikke den store AHA opplevelsen av dette bildet - før jeg la det mot helt sort bakgrund. Det gjorde susen. Et godt komponer, spennende og flott uttrykk Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Likte godt bilde,fine linjer og tone i bilde med en god kompog meget kreativt. Muligt vi la inn vel mye bilder alle en stund,og som meg selv kommer det litt andre ting en må prioritere innimellom,du har mange fine bilder så håper du henger med. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Kreativt annerledes og spennende. Gjorde seg absolutt med sort bakgrunn. Godt eksponert, noe som kommer fint frem i det store formatet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Et ok bilde, men som uten noe særlig følgekommentar om/hva/hvorfor/hvordan osv. blir litt vanskelig å si så mye fornuftig om! Særlig slike spesiell uttrykk som dette er det viktig med følgeinfo mener jeg. Gjør det iallefall mer interessant å kommentere! Men det jeg ser er som sagt OK! 3'er herfra! PS! Gjør seg faktisk enda bedre med bakgrunn nr. 6 fra venstre.... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Enkelt motiv,men du verden så virkningsfullt.Virkelig bra,noe som viser en trenger ikke en gang gå ut for flotte bilder;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg