Nilsen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Minnegiganten satser hardt på nye produktkategorier. Her er Corsairs nye spillmus Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Endelig noe nytt og spennende! Razer kødda det bare til etter de første suksessene. Gleder meg! Første mann!! Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Ja dette var interresant... Men M60 hadde litt rar rompe da, og trenger en stor mus til mine hender. Endret 17. september 2011 av FullSpectrum Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ja dette var interresant... Men M60 hadde litt rar rompe da, og trenger en stor mus til mine hender. bollemus? 2 Lenke til kommentar
Baini Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Synes disse 2 ser veldig spennende ud, hvertfall i sammen med tastaturene de kommer med, for å si det mildt. Uansett produkt, så får det meg ved børstet aluminium. Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Me want!!!!!!!!!!!!! Har Corsair HS1 og er uten tvil det beste headsettet jeg har hatt og prøvd, men klarte og knekke den ene bøylen. Er dog i bruk takket være Superlim :-) Corsair 1500 skal uansett på innkjøpslisten sammen med M60 som erstatter for min gamle MX518. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Siden dette er corsair, skal jeg ha denne! M60 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Synes disse 2 ser veldig spennende ud, hvertfall i sammen med tastaturene de kommer med, for å si det mildt. Uansett produkt, så får det meg ved børstet aluminium. Heh, har corsair et tastatur også nå ? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Skulle ønske at dei kunne starte å lage støtte til lillefingeren.. 1 Lenke til kommentar
mellmart Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ser ut som denne røde "sniper" knappen kommer litt i veien for der jeg vanligvis har tommeln. Lenke til kommentar
aksels Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 "sniper" knappen e jo useless da man i det fleste FPS-spill som det konkurres i har zoom_sensitivity som gjør at man feks. kan ha halvparten så høy sens (0.5) eller dobbelt så høy sens (2.0) hvis man føler for det. nei takk, qpad5k + heaton<3<3 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Om jeg fortsatt hadde vært så hardcore gamer som jeg var i perioden 2000-2007 hadde jeg garantert kjøpt M90. Er noe mer skeptisk til M60 og om den overgår mx518 eller Kone i praksis. Det blir nok ny mus om et års tid, så for se når det nærmer seg. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ja dette var interresant... Men M60 hadde litt rar rompe da, og trenger en stor mus til mine hender. Begge er laget for fingertip. Om de blir bedre enn min Xai er et annet spørsmål. Lenke til kommentar
Baini Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Synes disse 2 ser veldig spennende ud, hvertfall i sammen med tastaturene de kommer med, for å si det mildt. Uansett produkt, så får det meg ved børstet aluminium. Heh, har corsair et tastatur også nå ? K60 for FPS og K90 ment mer for MMO, syns K60 ser best ut, og med aluminium rundt hele kanten blir det bare flott. Kommer selvfølgelig ikke til å bytte ut mitt Filco Majestouch 2 med det første Lenke til kommentar
baguett Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hellerfor stilrene og enkle muser, enn slike transformersmuser Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Om man kan fristille skrollehjulet og ledningen er myk er jeg interessert. formen ligner Logitech's G9 og den sitter godt. Liker å kunne hvile håndflaten på rumpa til musa Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) lurer på hvordan disse blir mot cyborg sine muser som har vært på markedet en stund. Endret 17. september 2011 av Lugmeister Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 lurer på hvordan disse blir mot cyborg sine muser som har vært på markedet en stund. Corsair har en helt annen formfaktor og bruker en langt bedre sensor. Så det blir veldig vanskelig å sammenligne RAT mot disse. Lenke til kommentar
Eyefinity Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Wow, Nesten lik som R.A.T musen min jo Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hadde r.a.t 7 en stund , problemet var at når plastikk"padsene" ble slitt mer på ett sted begynte alu basen på musen og skrape opp musmatta. Tho, padsene på denne ser jo større ut så kanskje det er mer holdbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå