Thore Raaen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Midnattsol Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Stemningfult og flott bilde! Eneste jeg vil pirke på, er at det ser ut til å helle litt til høyre? Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Dette var virkelig flott Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Det er ikke lett å vurdere et slik bilde, for jeg må forsøke å vurdere det ut fra forutsettningene som ligger til grund. Kompet, lyset og settingen er helt perfekt. Men jeg synes bildet er blitt en del ullent i enkelte områder, mens det er spro etter randeringer på himmelen. Lurer litt på hva du har gjort i etterbehandlingen, eller om det i det hele tatt er gjort noe spessielt i etterbehandlingen. Skulle også likt å se litt mer skarphet i forgrunden. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Vakkert stemningsbilde fra Lofoten. Håper en gang å komme dit før jeg "skrur av bryter`n". Som Wasco sier ser bilde litt uskarpt ut.. Er bilde tatt under kjøring? Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Stemningsfult med en fin komp,litt flatt i lys kontraster,testet og lysnet det litt og dro på litt midttonekontrast og det ble mye bedre. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 En tanke uskarpt og litt helling mot høyre. Ellers så er dette egentlig et bra bilde som formidler fin og stemningsfull natur! 4'er herfra. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Flott stemning her..farge toppers.Ville kanskje flyttet meg over på venstre side av veien for mer dybde følelse,en mer åpning av vei hadde gitt;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg