LOG Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jepp , overskriften forklarer hele opplegget , Hellfragger har fått nye driftere. Jeg er sikker på at mange her har spillt eller spiller på Hellfragger , så dette er gode nyheter for folk som trives der , og for folk som ser etter ett trivelig CS miljø. Her er hva Variable sa: Hellfragger har nylig inngått et samarbeid med Cstrike | NRA og Esports.no. Sammen med Tor kom vi frem til at en så viktig historisk cs institusjon som Hellfragger ikke kunne gå tapt, dermed ble vi enig i at vi skal ta over fremtidelig drift for å sikre at ikke HF blir et spøkelse samfunn. All honnør må bli gitt til Tor og hans stab frem til nå, vi vil forsøke så godt vi kan med hjelp av den harde HF kjernen i å få serverne samt samfunnet tilbake i en ledende posisjon. Forhåpentligvis vil Tor komme innom når familielivet ikke tar overhånd. Jeg vil ta over ledelsen på Hellfragger etter ønske fra NSN, i ryggen har jeg også hele drift nettverket til Esports.no og Cstrike | NRA samt våre samarbeidspartnere. Jeg vil snart komme til å lyse ut nye admin stillinger i HF, så til dere voksne ansvarlige brukere som tror dette kan være noe for dere må følge med på nærmere forum posts. Vi regner med å få opp ny side og forum i løpet av august og som kanskje noen har merket fungerer stats og serverne har fått bedre spilleropplevelse. Vi vil foreta flere endringer fremover for å få serverne til et optimalt nivå. Så til dere som tror at HF er død, så er den bare i en overgangsfase og vil i løpet av høsten være tilbake som en sentral cs aktør. Velkommen skal dere være. Variable Så , da håper jeg flest mulig folk kommer å spiller på Hellfragger igjen , serverne blir bedre og bedre , og alt gjøres for at folk skal trives på HF igjen. Så velkommen skal dere være til fragfest på Hellfragger. www.hellfragger.com IRC: #hellfragger.com @qnet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 hm.. hvis dette er den samme Variable som jeg husker, så var han helten min når jeg begynte å spille cs.. ekstremt dyktig camper Lenke til kommentar
LOG Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Vet ikke helt hva du husker :wink: , men det er en mulighet for at det kan være samme person Lenke til kommentar
Assterix Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg skjønner ikke hvorfor hellfragger er så poppulær.. serverne er dårlige og det florerer av lamere der. Hvorfor ikke spille på servere som har god ping, admins som er aktiv osv..? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Pingen var faktisk bra der en periode for noen uker siden (~30 med ISDN) Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Jeg skjønner ikke hvorfor hellfragger er så poppulær.. serverne er dårlige og det florerer av lamere der.Hvorfor ikke spille på servere som har god ping, admins som er aktiv osv..? Du har tydeligvis bare spilt der i de senere tider. Før var det veldig mye bedre miljø på HF. Det er nå etter at Tor forsvant at det har blitt dårlig på HF. Men nå er HF på vei tilbake. Muligens til de gode gamle tider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå