ninert Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Lille Emma Bildet er fjernet. Beskrivelse: Samme bilde som i går, men redigert det bittelitt. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Mye bedre Liker fargetonene og det triste blikket Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Riktig søt katt, den ser nesten litt sorgmodig ut på dette bilde. Fine farge, fin dof, og mye bedre utsnitt en det forige. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ble flott dette bilde av katten, Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg liker bare delvis endringene du har gjort her - det kan for såvidt være fint at man kommer tettere på og at det er mer trøkk i fargene, men jeg synes mye av den fine vârheten i den forrige utgaven er svekket. Men det er jo dette med smak og behag, da Det jeg liker bedre her er at det virker noe skarpere og at vi får se flere detaljer i fjeset. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ser litt trist ut som kler bilde,bedre en det i går,men får ikke hode og kropp til og henge helt sammen,ble litt todelt,tror heller ikke det er et bilde som en kan behandle frem til bedre resultat,måtte da være og prøve et eller annet filter for og få frem noe helt annet. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Awww,så søt pus. Liker det sørgefulle utrykket katten har og nydelig fager:) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ja, dette ble enda bedre enn første versjonen i går! Høyner til 5 jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg