Morten Ellingsen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 "posøren" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Meget flott portrett av finken. Bakgrunden er slik jeg synes den skal være, akkurat passe uskarp og med fine farger som passer til fuglen. Kanskje stammen dominerer litt for mye. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Vakkert bilde med flott bakgrunn flott lys og herlig positur og blikk liker fjørene som "flagrer" og gir liv til bildet Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Skikkelig bra bildet. På trods av det harde lyset, så er hele fuglen lys nok til at alle detaljer synes. Bakgunnen er også fin. Posituren gjør at bilde ikke blir statisk men livfult. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Dette var et knallbilde Morten, fantastisk hvordan du får frem de naturlige fargene her, her sitter alt. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 eksepsjonet bra eksponering! bra skarphet og naturlige farger! Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Flott artsportrett, Morten! Liker både komp og positur. Fargene er utsøkte Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Lys, positur og detaljrik gjengivelse, bakgrunn og komposisjon - her var det mye å glede seg over på en gang! Vakkert fuglefoto! Lenke til kommentar
Frode Langdalen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hei. Veldig lekkert av pilfinken, sollyset har du taklet på en utmerket måte. Skarpt med flotte detaljer i fjærdrakta, fin diagonal sitteplass med fine farger mot en dus fin bakgrunn. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Helt nydelig - liker særlig godt lyset og de fine detaljene som kommer frem i fjørdrakten. Helt topp! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Vakkert,6+ fra meg,ikke noe meir og sei om et så bra bilde! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Godt eksponert i hardt lys dette! Fint liv i fjærdrakta. Bra komp. Skarpheten er det ikke mye å si på her. Liv i øyet har den også! Kunne godt tenkt meg en litt annen bakgrunn , kanskje, muligens.....! Et ørlite kutt oppe, nede og til ve. kanskje... ! God 4'er herfra! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Du slutter aldri å imponere meg med disse fuglene dine. Du er en mester med farvene gjennom hele bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg