Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

For deg som surfer MYE på internett...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tellerskrittene kommer selvfølgelig i tillegg... selskapet må jo betale nettleie, slik at da kan man like godt bruke frisurf o.l. som koster null. Om tellerskrittene er inkludert i tilbudet er nok selskapet snart konkurs og du vil ikke nyte det særlig lenge uansett for en slik businessmodell kan ikke overleve.

Lenke til kommentar
Tellerskrittene kommer selvfølgelig i tillegg... selskapet må jo betale nettleie, slik at da kan man like godt bruke frisurf o.l. som koster null. Om tellerskrittene er inkludert i tilbudet er nok selskapet snart konkurs og du vil ikke nyte det særlig lenge uansett for en slik businessmodell kan ikke overleve.

 

Gøy med "superoptimistiske" innlegg . :yes:

 

@woohaa - Lurer på om du ikke ble rammet av en liten 'trykkleif' i den første setningen din. Jeg tror den egentlig skal være slik: Tellerskrittene kommer selvfølgelig IKKE i tillegg....... Mon tro om det kan være flere feil i innlegget ditt også ????

Lenke til kommentar
Fordi jeg hadde annet og gjøre enn å bare sitte og surfe! Er ikke noe vits i å være oppkoblet når jeg ikke er der vel? Det er misbruk av ressurser, og kan ødelegge tjenesten... Har jeg behov for å være oppkoblet mer, så er jeg selvsagt det.

 

Du kunne vel testet om du ble avkoblet eller lignende over natten eller noe ? Var det jeg siktet til.

Tviler på at du bruker så veldig mye ressurser når du har en tilkobling som er nesten idle på nettet .... og det er for all del ikke misbruk. Det er jo ikke ulovlig er det vel ? .... :p

Lenke til kommentar

Tviler på at du bruker så veldig mye ressurser når du har en tilkobling som er nesten idle på nettet .... og det er for all del ikke misbruk. Det er jo ikke ulovlig er det vel ? ....  :p

 

Ikke annet en at Telenor antagelig tar seg beltalt av ISP for tiden linja di er oppe, det er dette som har vært drepen for tidligere forsøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tviler på at du bruker så veldig mye ressurser når du har en tilkobling som er nesten idle på nettet .... og det er for all del ikke misbruk. Det er jo ikke ulovlig er det vel ? ....  :p

 

Ikke annet en at Telenor antagelig tar seg beltalt av ISP for tiden linja di er oppe, det er dette som har vært drepen for tidligere forsøk.

 

Da er de konk før vi kan si Teleno....

 

for jeg har ikke tenkt å koble meg av en eneste gang hvis jeg får dette i hendene.

 

Tviler på at selskapet betaler "tellerskritt" til Telenor for tiden linja er oppe, det ville nesten vært for dumt. Måtte vært en spesiell avtale på dette vel ..

Lenke til kommentar

 

Da er de konk før vi kan si Teleno....

 

for jeg har ikke tenkt å koble meg av en eneste gang hvis jeg får dette i hendene.  

 

Tviler på at selskapet betaler "tellerskritt" til Telenor for tiden linja er oppe, det ville nesten vært for dumt. Måtte vært en spesiell avtale på dette vel ..

 

Å joda, det kan du være sikker på at de gjør i en eller annen form.

Hva er poenget med og holde linja oppe hvis dette medfører at tilbudet forsvinner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

for jeg har ikke tenkt å koble meg av en eneste gang hvis jeg får dette i hendene.

 

Da får jeg håpe, av hensyn til de andre som vil benytte seg av dette tilbudet, at du aldri får "dette i hendene". Det er slike som deg som ødelegger for andre, og som medfører at slike tilbud som dette forsvinner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vitsen er slik jeg ser det, at man kan surfe så mye man vil for en fast sum som i dette tilfellet er ganske grei, sett i forhold til hva du må betale til vanlig. Hvorfor i alle dager skal du være tilkoblet når du ikke er der? Liten vits i å sette opp en webserver eller ftp på den hastigheten.

Er det så tungt å koble opp da? Bruker ca 5 sekunder jeg. Og joda det koster 53 øre å koble seg til hver gang. MYE det? Jeg kobler meg til kanskje 4 ganger pr dag. Det blir 2,12 kr hver dag i 30 dager. Altså kommer min regning på internett nå på 312 kr i mnd. Det er 286 kr mindre en det jeg betaler for 75 timer pr mnd med samme hastighet hos telenor. Fuck them!

Lenke til kommentar

Bra tanke gang shivac....(not)

Ikke gidd og sitt påkoblet når du ikke sitter ved maskinen,visst alle gjør det så blir det bare mere restriksjoner på denne tjenesten.

Ja det koster penger for og koble seg på,det er der noe av inntekten til Kvalito ligger,så visst alle skulle hatt samma tanke gangen som deg så hadde det foort gått neden om og hjem det meste.

53øre for oppkobling....har du ikke råd til det så er ikke denne tjenesten for deg enkelt og greit.

Er vel kanskje ikke så greit når mamma og pappa betaler for deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er jo halve vitsen med å ha dette, at man er "på" hele tiden. Er vel ingen som disconnecter seg med adsl er det vel ?

 

Dessuten koster det penger hver gang man kobler seg på også ....

 

At det går an å være så **BIIIP** (sensurert).

 

Sørg for at han mannen ikkje får det.

 

YES !! :woot::woot::woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er jo halve vitsen med å ha dette, at man er "på" hele tiden. Er vel ingen som disconnecter seg med adsl er det vel ?

 

Dessuten koster det penger hver gang man kobler seg på også ....

 

ISDN og ADSL er svjv ikke sammenlignbare når det gjelder bruk av båndbredde når linja ikke er i bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...