Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

For deg som surfer MYE på internett...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisene stiger til 149 fra 1/9-03.

 

Prisliste

 

Klippet fra Kvalito AS' Prisliste:

* Forutsetter et Tele2000 abonnement på telefoni. Startavgift på 53 øre per gang en ringer opp. Uaktive påkoblinger blir koblet automatisk i fra etter 10 minutter.

 

NB! Dette er et prøveprosjekt, og etter en revurdering av prisene, har vi dessverre kommet til at disse må økes en del fra og med 1. september. Vi håper på forståelse for at vi prøver å utvikle produkter som kan være økonomisk forsvarlige for alle parter.

 

Hastighet 56-64 kbps er priset fra 1/9-03 til kr. 149.-/mnd med 1 mnd binding, mens hastighet 128 kbps er priset fra 1/9-03 til kr. 249.-/mnd. med 1 mnd bindigstid.

Lenke til kommentar

 

Hei, jeg lurer på om du må betale oppkoblingsavgift på begge linjene slik at det blir 106 øre? eller om det er 53 øre uansett. Har noen funnet ut av det?

 

Klart det blir 2 oppkoblinger når du kobler opp 2 linjer.

Du må jo ringe opp en gang pr linje.

 

Jeg har snakka med kvalito i dag, jeg fikk da vite at det bare blir en oppkoblingsavgift selv om man kobler seg opp med to linjer altså 53 øre. Jeg har bestilt dobbel linje :D

Lenke til kommentar

"NB! Dette er et prøveprosjekt, og etter en revurdering av prisene, har vi dessverre kommet til at disse må økes en del fra og med 1. september. "

 

Dette virker noe useriøst. Dersom en skal lokke med lave priser bør en jo holde seg noe lenger enn noen uker før en setter opp prisen...

Lenke til kommentar
Nå er jeg litt forvirret her, vil man bli koblet av hver time eller lignende uansett ? Eller var dette bare noe en eller annen foreslo her ?

 

Det ville iallefall være helt ubrukelig ..

 

Når jeg ser på Kvalito sine sider, står det ingenting om nedkobling etter 1 time. Jeg tror at dette temaet dukket opp via en mail fra Kvalito:

Vi vurderer også at om en har vært sammenhengende på nettet i mer enn en time, så må en koble seg på igjen. (Vet at den vil svi, men målet er at dette skulle være et rimelig alternativ til surfing og e-post, og ikke til nedlasting av store filer....)

Så dette kommer nok helt an på kundenes bruk av tjenesten.

 

Men - dersom Kvalito endrer betingelsene etter at du har inngått avtale med dem, er det jo bare å avslutte kundeforholdet!!! Og gå tilbake til den_leverandøren_du_hadde_før.

Lenke til kommentar

Nope! Finner ingen.

 

Annet enn at det forsvinner dersom vi misbruker det...

 

Idag ble forresten telefoni sattt over hos meg, så nå surfer jeg helt og holdent med abbonement fra Kvalito It.

Ble ikke koblet fra etter en time heller. Jeg var tilkoblet ca en time og ett kvarter sist, så jeg har ikke prøvd så mye ennå.

 

Herlig å slippe å tenke på minutter ihvertfall. Samt nyte (for meg) akseptabel fart også...

Lenke til kommentar
Nope! Finner ingen.

 

Annet enn at det forsvinner dersom vi misbruker det...

 

Idag ble forresten telefoni sattt over hos meg, så nå surfer jeg helt og holdent med abbonement fra Kvalito It.

Ble ikke koblet fra etter en time heller. Jeg var tilkoblet ca en time og ett kvarter sist, så jeg har ikke prøvd så mye ennå.

 

Herlig å slippe å tenke på minutter ihvertfall. Samt nyte (for meg) akseptabel fart også...

 

Du ble avkoblet etter en time og et kvarter sist gang ? Ere det du mener ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...