Tastatur Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hei. Jeg har hatt et par mnd pause fra å se på WWE,- men jeg kan huske at Edge la opp, men nå når jeg ser på SmackDown, så er han tilbake - hva har skjedd? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Edge har fremdeles kontrakt med WWE, det har også HBK. De er derimot ikke tilbake som Wrestlere noen av dem. Edge hadde omtrent 3 minutters TV tid før cage matchen mot Orton, der Edge ba Christian om å kjerpe seg og slutte å suttre etter "en ny sjansje" Kevin Nash er også tilbake(?) Men fikk "sparken" av Trilpe H som nå er blitt COO etter at WWE Board of directors enstemmig mente at Vince ikke lenger var egnet for jobben. Det at Kevin Nash eller Diesel som han også er kjent som i ringen fikk sparken, skyldes etter ryktene at han spiller inn en film. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Ok, takk for svar! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Du har jo bommet totalt og gått glipp av den beste perioden på flere år, med Cena vs CM Punk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå