vingebil Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) hei Skal prøve å forklare problemet Har ein ssd disk 64gb med Oc på, Synest det blir mindre å mindre plass på den, Når eg laster ned filmer og diverse har eg dette på ein annen hardisk, samt spel. Kva som gjer at dette? har kun 9 gb igjenn på ssd disken :S Ok dette blei berre rot Nokon muligheter for å få meir plass på disken igjenn? Formatere? Endret 17. september 2011 av vingebil Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Det som er med windows er at den bruker mye av disken til midlertidige filer og avlaster minnet med å legge info på disken. Så er ikke unormalt at det går med 50 GB eller mer på operativsystem disken. Er også mange program som innstalerer seg default på C: Pr dags dato er det brukt 50 GB på min c: stasjon. edit : last ned ett program som heter ccleaner og rensk bort temp filer og lignende og se om det blir mere ledig plass. Endret 17. september 2011 av Lugmeister Lenke til kommentar
007CD Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 I tilegg slenger en masse programmer data inn i AppData mappa, og denne kan vokse ganske raskt. Sins of a Solar Empire kan enkelt spise flere Gigabyte i replays grunnet at den er forelsket i C: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 En mappe som vokser etter installasjon er WIndows\winsxs Slå på visning av skjulte filer, så ser du pagefila og antagelig hibernate fila. Disse tar mange GB. Hibernate kan du slå av. Punkt 7: http://thessdreview.com/ssd-guides/optimization-guides/the-ssd-optimization-guide-2/ Pagefila kan flyttes til en annen disk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå